Інформація для клієнтів

Працюючи з 2016 року, ми постійно намагаємось вибудовувати наші відносини з клієнтами на принципах довіри та взаємної поваги. Тому просимо кожного замовника, заздалегідь ретельно визначатися із замовленням перед тим, як його оформити.

Ваше замовлення у 90% випадків буде взято в обробку у день його оформлення. Оформлення замовлення на сайті є фактично вашою згодою викупити замовлений і доставлений для вас товар. Ми, у свою чергу, зобов'язуємося виконати його на умовах та в терміни, озвучені нами в момент замовлення. Тому переконливо просимо поважати наші умови, адже ми прагнемо йти назустріч кожному клієнту та забезпечувати максимально комфортні умови виконання замовлення. Заздалегідь дякуємо за довіру, повагу, розуміння та очікування замовленого товару.


Рекламація

Відповідно до Закону про Захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994р. (Додаток № 3 – Перелік товарів) – парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну.


Обмін товару

Обмін товару можливий лише за умови виявлення виробничого браку у присутності співробітника поштового відділення. В інших випадках, зокрема: переформулювання ароматичних формул парфумерних композицій або через індивідуальну непереносимість запаху – обмін товару не проводиться. Термін обміну бракованого товару – від 5 до 14 днів.


Умови обміну браку

Бракований товар необхідно сфотографувати та надіслати нам на номер Viber +380505001167. Після цього потрібно відправити його в картонній коробці назад відправнику.