Про якість парфумерії та терміни придатності

Парфумерія - це і наука, і мистецтво. Визначення якісного аромату є невловимим і суб’єктивним. Це відбувається тому, що для деяких людей важливий саме баланс нот та піраміда композиції, а для інших тривалість, глибина та складність, які визначають відмінність між вражаючим ароматом і нічим не примітним. Хоча немає сумнівів, що верхні, середні та базові ноти поєднуються з остаточним сприйняттям аромату, їх ретельна закупівля, створення та розвиток є основою якісного аромату.

Одним практичним правилом, яке відрізняє дешеві парфуми від якісних, є той факт, що недорогі аромати, як правило, солодші. Значною мірою це пов’язано з тим, що цей калібр парфумів, як правило, спрямований на більш молоду аудиторію споживачів. Дорогі аромати мають більшу тривалість, ніж їхні дешеві аналоги, і, незважаючи на те, що менш дорогі парфуми можуть повторювати верхні ноти дорожчої версії, без належних ефірних олій, такий аромат зникає менше ніж через півгодини після нанесення.

Рівень концентрації ефірних олій у вишуканому ароматі вказує на його інтенсивність і тривалість дії на шкірі. Це є одним із аспектів якісних парфумів. Якісний аромат настільки якісний, наскільки він містить у собі найкращі ефірні олії. За лаштунками створення парфумів, покупець цих олій є тим, хто визначає кінцеву якість будь-якого виготовленого аромату. Цей фактор настільки життєво важливий, що його можна вважати священним мистецтвом серед світових постачальників парфумів.

Незмінна привабливість аромату полягає в його невловимих ефірних властивостях, які разом перетворюються на чуттєву поезію для вашого носа. Сьогодні більшість ароматів насичені синтетичними ароматичними матеріалами, навіть тими, які є надзвичайно дорогими. Пам’ятайте, у світі дизайну та створення елітних ароматів немає ярликів, по типу, синтетика - це погано. Наші постачальники знають, що для успіху потрібна відданість творчості, вірність якості та висока ефективність від усіх учасників поставок. Вартість може бути очевидним орієнтиром, коли справа доходить до оцінки якості парфумів.

Ефірні олії, за своєю природою, ніколи не коштують дешево, тому що на процес їх добування та створення чудових ароматів витрачається багато часу та зусиль. Тому продавець якісної парфумерії, повинен бути активно залучений до обслуговування клієнтів і повинен бути в курсі всіх тонкощів, тенденцій, застосування, упаковки та наповнювачів продукту. У цьому аспекті репутація нашого сайту з обслуговування клієнтів зростає і залишається бездоганною з моменту нашого створення. Отже, нескінченний гобелен аромату багатошаровий і тому залежить від якості всіх його компонентів.



 

Терміни придатності парфумерії 

Багато покупців хочуть знати терміни парфумованої продукції, яку вони замовляють в інтернет-магазинах. Однак, не всі здогадуються про те, що цифри, які вказують на дату виробництва, не говорять про терміни придатності рівно нічого. Єдиний символ на коробці, який має пряме ставлення до терміну придатності, це символ відкритої банки.

Отже, якщо ви зіткнулися з темою, та виявили на коробці кінцеву дату експлуатації чи вже минулих років або минулої дати поточного року, не варто панікувати. Виробник гарантує вам, що після того, як ви відкриєте парфуми, ви можете користуватися ними ще 36 місяців, тобто 3 року! Не забувайте, що духи в початковому закритому стані чи заводській упаковці можуть зберігатися від 5 до 20 років і більше. У відкритому стані, при правильному зберіганні, духи можуть зберігатися більше 3 років.

Простроченими духи стають тоді, коли вони зберігаються без коробок, при сонячному світлі чи яскравих лампах. Спирт, який присутній у щільно завальцьованих флаконах, невідкритих і які не мають повітря всередині, знаходиться в стані консерванта. Він зберігає ароматичну композицію в її еталонному стані. Парфумоване масло, в запечатаному флаконі, без присутності повітря, старіє дуже повільно, ніж у відкритому флаконі.